LadyTwist

Comments

 
Will
May 19, 2018 | 06:38 am

Whats good Twist? You might not remember me but its your boy Will from VZW. I ran across your page on Facebook and decided to check you out. Glad to see you're still doing it big and Demotape 4 is mad real! Much love Twist!

Dario
January 08, 2018 | 01:33 am

Truthfully I only clicked play on fuck rap because the title made me curious but I'm happy I did. So many gems on this one its funny and real at the same time. I love it!!!!!!!

Tierra
November 03, 2017 | 12:32 am

Fuck rap is the most entertaining rap album I've heard since Eminem first came out. Maybe there still is hope for hip hop. Love you Twist!

Arkier aka Prince Onyx aka Black Onyx
February 03, 2015 | 11:13 pm

so glad you back yesssssss!!! i have been waiting for this new music and i will definitely order me a "NO" tee!!! yessssss LadyTwist come thru and slay my life!!!!

Mrs. Jones
February 07, 2012 | 10:17 pm

Love the page all your hard work paid off!

Diabe
February 07, 2012 | 02:41 am

hi!!!

Black Prince
June 12, 2011 | 06:44 pm

yo wassup holla fromyo biggest #1 FAN ALL THE WAY YO holla if ya hear me!

Dj-Yaa`
October 11, 2010 | 10:08 pm

Out chea n palm springs cali feelin "If Then" Ya Digg

tyrone
September 13, 2010 | 04:30 am

spit dat hot shit boo, u sexy as hell , bag back hataz

TYLE
July 02, 2010 | 10:46 am

hey cool site i like this here hey return the favor and check my music n videos out thanks www.myspace.com/TYLE727 http://www.youtube.com/user/yaboyTYLE

Marie Wagner
April 18, 2010 | 05:25 am

Congrats girl! Everybody at Maria knew you'd be something! I can remember your ass standing on the stairs in back quotin Bone Thugz!

kameaka durrett
April 17, 2010 | 06:07 pm

i'm officially a fan!!!!!!!!!

Teetee & Net
March 28, 2010 | 01:11 pm

What's up Twist you doing your thing for the gay pep's keep doing it fuck what they say you da best.

SMILEY
February 19, 2010 | 11:32 am

WAT UP B...I C U..KEEP DOIN U..IM BEHIND U..4 ONE U GOT SUM BARS...SKUD CITY..220..SMILEY DA LADY DON..

Milay
January 12, 2010 | 12:56 am

your # 1 fan love you and miss you. happy new years.

missnc
September 02, 2009 | 08:46 am

hi this is good. don't ever change a thing

Myluv
July 30, 2009 | 04:53 pm

There's a stranger in the sh@thouse! I laugh til i had tears in my eyes! Genius! Baby genius!

COUNTRY
July 05, 2009 | 02:06 pm

yo twist u got mad skillz and love ya style. keep doin u my nigga. i really be feelin ya music on sum real shit.

PsychoSexy Martinez
June 20, 2009 | 12:26 am

dam ladytwist wea u b poppin dem thangz!?? LOL Nothing but love sweetie much love page is big pimpin! no pun intended LOL and if anyone say you that fat bitch from miss rap supreme be like no im that rapper with potential muscle okay?! xoxoxo psycho

Mz_Tajuana
May 20, 2009 | 06:15 am

" I drink Hen, to control the shit. I smoke Dro, just to control the shit" I know the feeling!!! Keep doing ya thang! You creating Shequaiquai was pure genius!!! That shit is hilarious! Can't wait for your DVD to drop!!! I'm copping that! You better believe it!!!!

NeNe
March 13, 2009 | 12:45 am

Wats good my nigga.....i just wanted to let u know i was here.....and keep doing u.....u know i love yo ass we got to get back like we was....

Mr.Turbulance
February 26, 2009 | 11:46 pm

keep doin wat u do be lovin da music

amber
February 25, 2009 | 04:24 pm

i give you your props girl you got it going on i love your music girl keep your head up and you can mak it through all the hating and bullshit in life hugs and kisses

Tatiana
January 22, 2009 | 10:50 am

Wat sup like ur lil swag....I do the damn thang 2 just trying see what ur whole lil management about. Holla at me.

Angela
January 18, 2009 | 07:16 pm

They cheated u out of yr crown on Rap Supreme

NITA!!!
January 04, 2009 | 05:55 pm

HEY TWIST!!!!!!!!!!!!!!!!...LOVE U BOO..LOL............KEEP DOIN YA THINK MUCH LUV TO U BOO....U KNO HOW DAT GO

BROOKLYN AKA FAITH
December 29, 2008 | 01:41 am

YOU KNO I HAD TO COME SUPPORT YOU MY NICCA....ANYWAY NICE SITE....LEMME KNO WHAT ELSE IS NEW WIT YOU IN DA FUTURE...MUCH LOVE AND KEEP DOING YA THANG

Mz.Royalty aka Mi'lay
December 26, 2008 | 04:06 pm

Hey your # 1 fan had to come by to send some love your way. I miss you and love you.

kemo
December 25, 2008 | 03:11 pm

this is nice? like the set up and cant wait to see what else you add! this is the perfect place to add some of youir clothing line ideas and so forth. mery chirstmas and hit me up when you get a chance!!!!!!!!!

Mz jaie
December 23, 2008 | 04:09 pm

I wish u good luck and ur music is hott... cant wait for more...

Terrise
December 22, 2008 | 03:43 pm

im feeling that song "uh ohs" shit hott!

star mackn fresh
December 20, 2008 | 02:26 am

wats good...this yuh downelink frend comin thru showin love.im tryna b on top like u.hopefully u kan do a callabo wit mee on my mixtape.bt yeah keep doin it B.I.G.one love. ==>star m. fresh<==

http://www.dokument1272.info
November 17, 2008 | 04:59 pm

y0 Very nice site! http://www.dokument1272.info - polish hip hop Peace!